Dlaczego
eMandat?

 
Ponad 200 jednostek Straży Miejskich i Gminnych jest zadowolona z naszego produktu.
Program eMandat spełnia wszystkie wytyczne RODO dotyczące oprogramowania do przechowywania danych osobowych.
Regularnie wprowadzamy nowe usprawnienia i funkcje, które przygotowujemy na podstawie zgłoszeń Klientów. Zmiany ustawowe wprowadzane są na bieżąco bez konieczności ich zgłaszania.
Na indywidualne zamówienie możemy dostosować lub rozbudować system eMandat o nowe moduły oraz zintegrować z innymi programami.

Softe

 
 

Ewidencja interwencji

Ewidencja wszystkich interwencji z powodzeniem może i powinna zastąpić tradycyjną książkę interwencji.

 

Zestawienia i statystyki

Wszyskie niezbędne zestawienia (w tym ustawowe) są dostępne pod jednym kliknięciem myszy.

 

System zgłoszeń

Rejestracja zgłoszeń przez dyżurnego, nigdy nie była taka prosta. Od zgłoszeia do interwencji to tylko jedno kliknięcie.

 

RSOW

Rejestr Spraw o Wykroczenia tworzy się automatycznie na podstawie wprowadzonych interwencji (kart czynności).

 

Książka służby

Książka służby to zaawansowana lista obecności, grafik służby i wiele zestawień związanych z czasem pracy.

 

Instalacja i wymagania techniczne

Wystarczy Windows 7 lub wyższy, aby eMandat poprawnie funkcjonował w Twojej jednostce. Linux - także mile widziany.

 
 

Dlaczego my?

 

Mamy doświadczenie w tworzeniu takich rozwiązań. Już 27 lat na rynku.

Zawodowa i branżowa wiedza pozwoliła stworzyć system dostosowany do potrzeb i specyfiki pracy każdej Straży Miejskiej, a zastosowanie całkowicie nowych technologii i zwyczajów zaowocowało zupełnie nowym, innowacyjnym rozwiązaniem.

 
 

Szybki start

 

od zamówienia do realizacji to tylko 1 dzień

Każdy użytkownik posiada własne konto w serwisie www.eMandat.pl, gdzie samodzielnie pobiera pełną wersję programu, przyszłe uaktualnienia, instrukcję, czy umowy. Z jednego miejsca dostępny jest podgląd do wszytkich płatności, osób odpowiedzialnych za instalację w siedzibie jednostki straży, czy zdarzeń związanych z systemem eMandat. Każda instalacja to także profesjonalne szkolenie w siedzibie zamawiającego, gdzie nie tylko szkolimy personel, ale konfigurujemy system, wprowadzamy podstawowe słowniki i przygotowujemy mechanizm automatycznej kopii zapasowej.

Jeśli nie potrafisz sobie z czymś poradzić - żaden problem

 

Pomoc techniczna to nasza najmocniejsza strona

Telefon lub e-mail
Zadzwoń lub napisz, a skontaktujesz się z wyspecjalizowanym pracownikiem pomocy technicznej. Najczęściej będzie to autor programu :-)
Zdalny dostęp
Zdalna pomoc jest oparta na komercyjnym oprogramowaniu TeamViewer. Przy użyciu programu Zdalnej Pomocy połączysz się z serwisem, a jedynym wymaganiem jest dostęp do Internetu. Nie jest również wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania po Twojej stronie.
Wycieczka do siedziby straży
Wdrożenie systemu, podstawowa konfiguracja i szkolenie personelu zawsze odbywa się w siedzibie Straży (Urzędu). Najczęściej jest to jeden dzień, ale dla wymagających dwa, a nawet trzy dni.
Logowanie